Výber tovaru Nákupný košík Objednávací formulár Potvrdenie objednávky


P000043 - Pojazdný dieselový kompresor GDP 43

Pojazdný dieselový kompresor GDP 43

Cena: 14 778,00 €
(12 315,00 € bez DPH)

ks
Merná jednotka: kus
Parametre výrobku:
Dĺžka: 2 989 mm
Pripojenie: 2x3/4 rozmer
Výkon motora: 35,5 kW
Šírka: 1 490 mm
Hlučnosť 1): 98 dB(A)
Výška: 1 327 mm
Hmotnosť: 745 kg
Tlak: 7 bar
Objemový prúd vzduchu: 4 200 l/min
Dostupnosť: 14 dní

Nové, motorom poháňané mobilné kompresory GDP garantujú kvalitu, odolnosť a jednoduché použitie

Vzduchové ukončenie

Nové rotačné skrutky sú skonštruované pre vysoký výkon s ložiskami navrhnutými pre plne bezúdržbovú prevádzku. Prakticky nie je potrebná žiadna výmena po celú životnosť stroja.

  • NÍZKO-NÁKLADOVÁ PREVÁDZKA: Inovatívny systém riedenia stlačeného vzduchu poskytuje okamžitú automatickú reguláciu stlačeného vzduchu na výstupe a v závislosti od typu aj reguláciu ot/min dieselových motorov. Tým šetrí palivo a znižuje opotrebenie pohyblivých častí.

Motory

Dieselové motory sú kvapalinou chladené, s nízkym dopadom na životné prostredie, s nízkymi emisiami – hlboko pod európskymi limitmi.

  • Nové dieselové motory od Kubota a od Cummins, svetového popredného výrobcu dieselových motorov, sú vybavené elektronickým vstrekovaním spĺňajúcim európske požiadavky ktoré budú kladené na technológiu dieselových motorov s ohľadom na emisie výfukových plynov v nasledujúcich rokoch.

Poveternostné vplyvy

VHODNÉ PRE EXTRÉMNE TEPLOTY: Všetky motory použité v tejto novej rade sú vybavené systémom automatického predhrevu motorových žhavičov a nadmerne veľkej batérie, čo zabezpečuje jednoduchý štart aj pri veľmi nízkych teplotách. GDP obsahujú aj systém ktorý umožňuje štart motora bez žhavenia (ľahký štart) a zahŕňjú termostatický ventil pre priechod oleja a chladiacej kvapaliny, zabezpečujúci rýchle dosiahnutie prevádzkovej teploty.

Ovládací panel

Je neprehliadnuteľný na prednej strane kompresora. Obsahuje: zapaľovanie, tlak vzduchového rozvodu, časovač, kohútik štartovacej funkcie, svetelný indikátor tlaku oleja, stavu alternátora, signalizáciu upchania filtra, zobrazenie teploty chladiacej kvapaliny, zobrazenie teploty oleja a stav žhavičov.

Doprava a manipulácia

Zdvíhací hák je namontovaný vo vnútornej časti krytu, ktorý je ľahko dostupný cez malé dvierka s tesnením. Stroje v tejto rade, vzhľadom na ich kompaktný rozmer, sú ľahko manipulovateľné – dokonca aj na malom dvore. Ďalšou dôležitou vlastnosťou je odpružený podvozok.

Jednoduchá údržba

Hornú kapotáž možno plne a ľahko otvoriť za pomoci silných plynových vzpier. To umožňuje ľahký prístup ku všetkým komponentom ktoré vyžadujú pravidelnú úpravu a údržbu.

SYSTÉM FILTRÁCIE Vzduchový výstup z kompresora a dieselový motor sú dodávané s vysoko výkonnými nasávacími filtrami. Tým je zaistená dlhá životnosť všetkých komponentov. Indikátor upchávania filtra zobrazuje jeho potrebnú údržbu resp. výmenu.

VZDUCHOVO - OLEJOVÝ SEPARÁTOR:  Sú použité vzduchové / olejové separačné kazety s dlhou životnosťou.

POHON: všetky modely používajú priamy pohon

Kapotáž

Pozinkovaná uhlíková oceľ, kataforézne spracovanie, polyesterový práškový náter.
 

Hlavná charakteristika:

  • hladký, málo vibračný 4 valcový dieselový motor CUMMINS A2300
  • priame riadenie
  • progresívna regulácia objemového prietoku – nasávanie vzduchu a otáčky motora sú automaticky regulované vzhľadom na požadované množstvo stlačeného vzduchu
  • mäkký štart umožňuje zahriať motor, počas bezzáťažového stavu kompresora
  • prevádzková spoľahlivosť je pri teplote okolia od -10°C do +50°C
  • samostatné skrutkové plochy, lacnejšia a rýchlejšia výmena pri poškodení
  • vzduchový výstup s priskrutkovaným olejovým filtrom má jednoduchú údržbu a je ľahko vymeniteľný
  • vzduchové filtre – oddelené vzduchové filtre pre motor a kompresor
  • priehľadná plastová palivová nádrž pre priamu vizuálnu kontrolu stavu a znečistenia
  • štart pomocou otočného prepínača, aby sa predišlo strate času spôsobenej stratou kľúča zapaľovania
  • hlavný rozvádzač je vo vnútri, aby sa zabránilo neoprávnenému používaniu
  • automatické zastavenie v prípade poruchy:
    •  príliš veľká teplota kompresora
    •  motorový olej s príliš nízkym tlakom
    •  príliš veľká teplota motora
    •  batérie s príliš malou hodnotou napätia
    •  nedostatok paliva
  • flexibilné blatníky, vyrobené z polyuretánu, pre dlhú životnosť
  • kontrolné počítadlo hodín s digitálnym displejom, zabezpečené proti nežiaducim zásahom zvonku
Ďalšie obrázky:
   
Pridajte svoj vlastný komentár
Vaše meno *
Názov komentára
Komentár *
Nákupný košík
Tovar bol pridaný do košíka